wtorek, 2 lutego 2016

Serum na łamliwe końcówki, czyli jedwab w płynie.


     Niedawno pisałam, jak ważna jest dla mnie pielęgnacja i utrzymanie w dobrej kondycji moich długich włosów. Poza nałożeniem odpowiedniej maski i odżywki bez spłukiwania, ważnym elementem jest również pielęgnacja końcówek. Pomaga mi w tym jedwab w płynie Green Pharmacy, który ma za zadanie przeciwdziałać rozdwajaniu się końcówek, a także ich nawilżać i zapewniać zdrowy wygląd. Jak sprawdza się to w praktyce? Ciekawi? Zapraszam na recenzję. 


Co o produkcie mówi producent?

Jedwab w płynie, serum na łamliwe końcówki. 100% ekstraktu Aloe Vera.

Bardzo silnie skoncentrowane serum wygładza końcówki włosów i przeciwdziała ich rozdwajaniu, dla efektu jednolitych włosów na całej ich długości. Przeznaczone do włosów: cienkich, delikatnych, łamliwych, uwrażliwionych na wskutek działania czynników chemicznych i/lub mechanicznych, przemęczonych zabiegami fryzjerskimi. Dzięki lekkiej formule nie obciąża włosów. Olejki ryżowy i kameliowy regenerują uszkodzoną strukturę włosa i chronią końcówki przed rozdwajaniem. 100% ekstrakt aloesu i olejek cedrowy nawilżają przesuszone partie włosów przywracając im lśniący, zdrowy wygląd.





Moja opinia

Serum znajduje się w transparentnej, plastikowej buteleczce, która mieści w sobie 30 ml przeźroczystego produktu o oleistej konsystencji. Posiada wygodny w użyciu aplikator, który po naciśnięciu odmierza nam dokładnie jedną kroplę. Producent zaleca, by wyciskać 1-2 krople, jednak ja na dłuższe włosy stosuję 3-4. Najpierw rozcieram jedwab w dłoniach, a następnie wcieram w wilgotne włosy - od połowy ku dołowi, co znacznie ułatwia mi rozczesywanie. Podczas aplikacji wyczuwalny jest delikatny zapach aloesu. Po wysuszeniu włosy są miękkie i jedwabiście gładkie, a także błyszczące. Wyglądają zdrowo i takie właśnie są! Mimo, że mam długie włosy (i ich raczej nie podcinam) są idealne! Produkt nie obciążył moich włosów ani nie spowodował wcześniejszego przetłuszczania się. Jestem zadowolona z działania jakie wywiera na moje końcówki. Polecam! Za taką cenę naprawdę warto mieć go w swojej kosmetyczce :)





Skład:
Cyclopentasiloxane, Dimeticonol, Olea Europaea (Olive) Fruit Oil, Aloe Barbadensis Extract, Oryza Sativa (Rice) Germ Oil, Camellia Sasanqua (Camellia) Seed Oil, Pinus Sibirica, Citronellol, Geraniol, Benzyl Alcohol, Benzyl Benzoate, Farnesol, Amyl Cinnamal.


Cena: 9,49 zł / 30 ml



Znacie serum z Green Pharmacy?
Jak się u Was sprawdziło?



11 komentarzy:

  1. U mnie był ok, jakiegoś wrażenia zbytnio na mnie nie zrobił

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używałam nigdy, a zniszczone końcówki zawsze podcinam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś nie ciągnie mnie do niego.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja takie kosmetyki używam jak mam włosy bez stylizacji by mniej się puszyły :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo przyjemny kosmetyk do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nigdy nie miałam tego serum, ostatnio na końcówki stosuję olej lniany

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam, ale najważniejsze, że Ty jesteś z produktu zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze go nigdy nie miałam, jak wykończę moje zapasy to po nie sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń