piątek, 5 lutego 2016

SORAYA lactissima dla aktywnych - żel do higieny intymnej.


     Każda kobieta, w zależności od swoich potrzeb, powinna odpowiednio dbać o zdrowie intymne. Bardzo ważne jest, by dobrać płyn dopasowany do naszych potrzeb. Wiele z nich niestety się nie sprawdza i powodują podrażnienia, pieczenie a nawet świąd. Dwoma ważnymi składnikami w tego typu produktach są kwas mlekowy i prebiotyk, które mają za zadanie wyregulować pH dróg intymnych, a tym samym wzmocnić ochronę przed infekcjami. Tę dwójkę znajdziemy w żelu SORAYA lactissima dla aktywnych. Czy rzeczywiście wyróżnia się on spośród tłumu innych produktów przeznaczonych do pielęgnacji okolic intymnych?



Opis producenta:


Specjalistyczna formuła:
  • dzięki fizjologicznemu pH wzmacnia barierę ochronną i zmniejsza ryzyko infekcji
  • zawiera kwas mlekowy wspomagający odbudowę naturalnej flory bakteryjnej miejsc intymnych oraz undecylenian, który hamuje rozwój mikroorganizmów
  • zawiera prebiotyk (inulinę) stymulujący rozwój naturalnej „dobrej” mikroflory bakteryjnej okolic intymnych
  • bardzo łagodnie myje i pielęgnuje
  • nie zawiera mydła, SLES i barwników
  • hipoalergiczna kompozycja zapachowa



Bezpieczeństwo:
  • Bezpieczeństwo potwierdzone w badaniach na kobietach aktywnych pod nadzorem lekarza ginekologa, dermatologa i alergologa.
  • Produkt przebadany na osobach ze skórą wrażliwą i alergiczną.
  • Fizjologiczne pH, przyjazne dla okolic intymnych.


Potwierdzona skuteczność:

  • Produkt przetestowany przez zawodowe sportsmenki
  • Zapewnia poczucie czystości i świeżości przez 12 h
  • Przywraca komfort w miejscach narażonych na otarcia i mikrourazy
  • Neutralizuje nieprzyjemne zapachy
  • Łagodzi uczucie dyskomfortu, świądu i pieczenia
  • Łagodzi podrażnienia
  • Działa przeciwbakteryjnie i redukuje liczbę drobnoustrojów chorobotwórczych odpowiedzialnych za zakażenia okolic intymnych


Moja opinia:

Żel zamknięty jest w zgrabnej butelce pojemności 300 ml. Jest ona wygodna i nie wypada nawet z mokrych dłoni. Produkt posiada dozownik, dzięki któremu wyciśniemy odpowiednią i nie za dużą ilość kosmetyku. Poza tym jest to bardzo higieniczne, gdyż nie musimy dotykać opakowania i nie ma mowy, by przedostały się do wewnątrz jakieś bakterie. SORAYA lactissima dla aktywnych jest transparentny. Ma piękny orzeźwiający, kwiatowy zapach - typowo kobiecy, naprawdę cudny. Mogłabym go wąchać i wąchać:) 



Po jednym naciśnięciu dozownika wychodzi nam odpowiednia ilość preparatu do jednorazowego użycia. Świadczy to o jego świetnej wydajności. Bardzo dobrze się pieni. Piana jest delikatna i w troskliwy sposób pielęgnuje okolice intymne pozostawiając je świeże na naprawdę długi czas. Produkt jest łagodny dla skóry. Nie wysusza jej ani nie powoduje podrażnień czy zaczerwienień. Śmiało można go stosować po depilacji.

Nie oszukujmy się, do osób zbyt aktywnych nie należę, a żel mimo to sprawdza się u mnie rewelacyjnie. Uważam, że nie ma drugiego takiego, który odświeża na tak długi czas! Po umyciu czuję delikatne ukojenie, piękny zapach i tą wspaniałą świeżość. Mam również wrażenie, że moje zdrowie intymne jest w rewelacyjnej kondycji i dzięki Soraya lactissima jest chronione 24h/na dobę. 



Skład:
Aqua, Cocamidopropyl Betaine, Coco-Glucoside, PEG/ PPG-120/10 Trimethylolpropane Trioleate, Laureth-2, Allantoin, Inulin, Alpha-Glucan Oligosaccharide, Glyceryl Oleate, Glyceryl Undecylenate, Lactic Acid, Disodium EDTA, Sodium Benzoale, Parfum.




Cena: 10,90 zł / 300 ml


Znacie ten produkt?
Jak sprawdził się u Was?




11 komentarzy:

  1. Najlepszy żel do higieny intymnej, jakiego miałam okazję używać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Do mnie nie przemawia trochę skład tego żelu, a że jestem podatna na infekcję, wybieram produkty do higieny intymnej i łagodnym składzie bez PEGów itp. :)
    Ale fajnie, że u Ciebie się sprawdza świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. podobają mi się produkty z takimi dozownikami ;) ułatwiają korzystanie z produktu

    OdpowiedzUsuń
  4. chętnie wypróbuje:) ciekawa zapachu jestem:)

    OdpowiedzUsuń
  5. a wiesz że nigdy nie miałam owego zioma?:D

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie, że nie ma sls. jeszcze go nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo podobał mi się zapach tego żelu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja z milion lat nie miałam nic z tej marki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam kiedyś ten ŻEL - jest na prawdę fajny :)

    OdpowiedzUsuń