piątek, 4 marca 2016

Bath&Body Works mgiełka Cranberry Twinkle.


     Jestem wielką fanką kosmetyków z Bath&Body Works. Urzekają mnie swoją jakością a także cudownym aromatem. Myślę, że nawet najbardziej wybredna osoba znajdzie pośród ich produktów zapach, który ją całkowicie urzeknie. Jedynym minusem jest to, że sklep znajduje się w Warszawie a ja do tego miasta, niestety, mam kawałek drogi i nie bywam tam często. Jednak przy każdej możliwej okazji odwiedzam B&B Works. Jakiś czas temu w moje ręce wpadła mgiełka "Cranberry Twinkle" z kolekcji zimowej-świątecznej, co można również wywnioskować dzięki kolorowym płatkom śniegu na flakoniku. 


Bath&Body Works Cranberry Twinkle


Perfumowana mgiełka o zapachu świątecznej żurawiny znajduje się plastikowym flakoniku z atomizerem o pojemności 236 ml. Rozpyla się delikatnym strumieniem, nie pozostawiając mokrych plam na ciele. Niestety nigdzie nie odnalazłam informacji o nutach zapachowych produktu, więc opiszę to, jak aromat się prezentuje. W pierwszym kontakcie zapach jest intensywny, lekko świeży ale bardziej dominują słodkie nuty - rzeczywiście żurawiny można się w nim doszukiwać. Jest średnio - ciężki. Na pewno idealnie nadaje się na zimę i na tą porę właśnie jest przeznaczony. Po upływie kilku minut staje się delikatny. Utrzymuje się na skórze przez kilka godzin. Można jej śmiało używać zamiast perfum. Mgiełkę stosuję również na ubranie - nie pozostawia ona plam ani nie odbarwia kolorów. Produkt jest wydajny. W moim przypadku starcza naprawdę na wiele aplikacji. 

Zapach jest przyjemny, jednak nie należy do moich ulubieńców. 


Bath&Body Works Cranberry Twinkle



Cena regularna: 79,00 zł
(ja kupiłam w promocji za 35 zł)


Mgiełka jest naprawdę warta swojej ceny, tak jak pozostałe produkty Bath&Body Works. Jeżeli jeszcze nie mieliście z nimi styczności gorąco polecam!






9 komentarzy:

  1. Opakowanie bardzo eleganckie ale zapach niekoniecznie przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie nowość, ale opakowanie jest cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jeszcze nigdy nie miałam nic z B&BW

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam mgiełkę B&BW 'Sweet Pea' - ładny ma zapaszek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie nowość, lecz opakowanie bardzo ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. promocyjna cena migełki nie jest taka zła;)

    OdpowiedzUsuń
  7. chętnie bym wypróbowała, bo nie miałam jeszcze okazji.
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie jestem do niego przekonana..

    OdpowiedzUsuń