poniedziałek, 7 marca 2016

Pomysł na... CHRUPIĄCE KĄSKI z dipem czosnkowym.


     Bardzo lubię eksperymentować w kuchni, a także próbować nowe warianty z serii "Pomysł na...". Jakiś czas temu wpadł w moje ręce pomysł na chrupiące kąski klasyczne z dipem czosnkowym. Jako, że uwielbiam tego typu jedzenie niezwłocznie wzięłam się za przygotowanie szybkiego dania. 


Do jego wykonania potrzebujemy jednak jeszcze kilku składników, a mianowicie:
- 400 g piersi z kurczaka
- 1 jajo 
- majonez i jogurt naturalny


Wykonanie jest szybkie i bardzo proste.


Przygotowanie dipu czosnkowego:
Zawartość mniejszej saszetki należy dokładnie wymieszać z 3 czubatymi łyżkami majonezu (około 100 g) i 3 łyżkami jogurtu naturalnego (około 50 g). 

Przygotowanie kąsków:
Pierś z kurczaka należy umyć, pociąć na około 3 cm paski, otoczyć w uprzednio rozbitym jajku a następnie w panierce. Tak przygotowane kąski trzeba przenieść na kratkę do grillowania i umieścić na dole, rozgrzanego do 200 stopni, piekarnika a następnie piec przez 20 minut. Pod kratę trzeba podłożyć blachę, by panierka się nie osypywała na piekarnik. 


Mnie kąski wyszły tak:


Do kąsków usmażyłam frytki. Całość była pyyyyszna i wszystko szybko zostało sprzątnięte z talerzy :)

Polecam wypróbowanie tego "Pomysłu" :)








7 komentarzy:

  1. mniam...ale apetyczne☺

    zapraszam do mnie na rozdanie

    OdpowiedzUsuń
  2. Wolę sama przygotować panierkę i sos z jogurtu, ale czasem zdarza mi się sięgać po gotowce ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. próbowałam, ale jak dla mnie bez szału

    OdpowiedzUsuń