czwartek, 17 marca 2016

Scented Candle - świeca zapachowa soft.


     Jakiś czas temu urzekła mnie zawartość specjalnej edycji Joy Box "De Luxe" i oczywiście musiałam go kupić. Bardzo lubię to pudełko, gdyż wiem za co płacę i na pewno wnętrze nie okaże się zakupem kota w worku. W skład zestawu wchodziła bardzo ciekawa świeca zapachowa Soft, z nieznanej mi dotąd firmy bispol. Od razu musiałam ją przetestować. 

Joy Box pisze o niej tak:
"Zapach jest inspiracją do rozbudzania zmysłów.... Owiń się w ekskluzywny aromat , stworzony by inspirować Ciebie i Twoje wnętrz. "

W Internecie również nie znalazłam informacji na jej temat, więc pewnie jest to jeszcze "świeżynka".



Świeca opakowana jest w bardzo ładny, śmiem twierdzić - ekskluzywny, karton w biało-złotej tonacji. Opakowanie od góry przypomina mi kwiat. Złote elementy to dziurki, przez które możemy wyczuć aromat produktu. Nigdy wcześniej nie spotkałam tak fantastycznego kartoniku. Po jego otworzeniu, naszym oczom ukazuje się równie piękny, szklany słoiczek w takim samym wariancie kolorystycznym jak opakowanie. Jest porównywalnej wielkości jak duże świece Party Lite. Po zapaleniu, musimy poczekać około godziny, by poczuć zapach. Jest on delikatny i subtelny, trochę pudrowy ale bardzo elegancki i przyjemny dla nosa. Przez pierwszą godzinę byłam zawiedziona, że go nie czuć, jednak po upływie tego czasu aromat wypełnił cały duży salon i utrzymywał się całkiem długo. Jak obiecuje producent, świeca starcza na około 32 h palenia, i tak właśnie jakoś wychodzi. 

Produkt jest bardzo fajny i naprawdę świetnie pachnie. Za 23 złote warto go kupić i przetestować. Szczerze mówiąc, jest dla mnie znacznie ładniejszy niż nie jeden z Party Lite i znacznie bardziej wypełnia wonią dużą przestrzeń. Polecam :)

Cena: około 23 zł 

Spotkaliście się z tymi świecami?


18 komentarzy:

  1. Śliczna jest ta świeca,idealnie by pasowała do mojego salonu :)
    Obawiam się jedynie tego,że moj starszy synek nie lubi świec od razu zdmuchuje-więc z zapachem ciężko by było :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie kupowałam nigdy tych świec, przyznam, że ogólnie nie lubię świec zapachowych. Często na blogach pojawiają się wpisy dotyczące świec, wosków i zawsze mnie to dziwi dlaczego inni się nimi zachwycają. Dla mnie najlepszym zapachem w domu jest powiew świeżego powietrza po tym, gdy otworzy się okno :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Opakowanie bardzo ładne :) Jestem ciekawa jak pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tej firmy ale świeczki uwielbiam w każdej postaci :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świeczka wygląda ślicznie, jeszcze jej nie znam, ale cieszę się, że za sprawą Twego bloga mogłam poznać.
    Super recenzja. Obserwuję i w wolnej chwili zapraszam do siebie --> http://karolajn-el.blogspot.com jeżeli Ci się spodoba, zostań na dłużej, będzie mi miło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super blog świetne pomysły. Zapraszam do siebie http://szalonazakupocholiczka.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  7. ja akurat bardzo lubię Party Lite , ta świeca ma ładną osłonkę

    OdpowiedzUsuń
  8. Tych świec nigdy wcześniej nie widziałam, choć przyznam, że jestem wielkim maniakiem świec zapachowych :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ajj przepięknie pachnie - miałam ją i uwielbiam ten zapach 💕 😍
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń
  10. Sizin maddə ehtiyac sahiblərinə üçün çox faydalıdır. çox təşəkkür edirik.

    Obat Ampuh Miom dan Kista

    OdpowiedzUsuń
  11. Faktycznie - z wyglądu przypomina świeczkę z wyższej półki cenowej niż 23 zł, to zdecydowanie plus! :D
    pozdrawiam ;)
    http://wonderfulpassion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń