środa, 9 marca 2016

Uwodzicielki Color Edition od Eveline.


     Ostatnio naszło mnie na testowanie nowych kolorów na paznokciach. Aktualnie gości na nich piękny i uwodzicielski lakier, o błyszczącym wykończeniu - Eveline Color Edition w odcieniu 920. W buteleczce prezentuje się zwyczajnie lecz na paznokciach wygląda niesamowicie i kobieco. Czy z urodą idzie również w parze jakość? Jeżeli jesteście ciekawi zapraszam do przeczytanie szybkiej i zwięzłej recenzji :)


eveline lakier color edition 920

Opis produktu:
Szybkoschnący i długotrwały lakier do paznokci w nowej odsłonie kolorystycznej. Innowacyjna formuła Fast Dry & Long Lasting pozwoli cieszyć się oszałamiającym manicure przez długi czas. Ekspresowa aplikacja dzięki pędzelkowi BIG BRUSH.

eveline lakier color edition 920

Lakier znajduje się z buteleczce o pojemności 12 ml. Pędzelek jest idealnie wyprofilowany, ma odpowiednią grubość i długość, dzięki czemu możemy z łatwością rozprowadzić produkt na płytce paznokcia. Włosie się nie "czochra", ani nie wykręca na boki.

eveline lakier color edition 920

Produkt jest dobrze napigmentowany. Jedna warstwa kryje bardzo ładnie, jednak by efekt był rewelacyjny potrzebujemy nałożenia dwóch. Rozprowadza się  równomiernie, nie tworzy smug ani nie ma przebłysków. Pierwsza warstwa szybko wysycha, na drugą musimy poczekać trochę dłużej. Utrzymuje się na paznokciach 3-4 dni. Po tym czasie zaczyna się ścierać na końcówkach, nie odpryskuje. Bez problemu się zmywa i nie brudzi skórek dookoła. Nie odbarwia ani nie wysusza płytki paznokcia.

eveline lakier color edition 920

A do tego prezentuje się pięknie i uwodzicielsko :)


Cena: 10,29 zł./ 12 ml


Jak Wam się podoba kolor? :)


13 komentarzy:

  1. Bardzo ładny kolor, ja nie mam chyba wielu lakierów Eveline w swojej kolekcji ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten lakier i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam ten lakier i jestem zadowolona- piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miałam jeszcze lakieru tej firmy ale kolor jest śliczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. uu super kolor na ustach i bym taki widziała ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo wyrazisty jest ten kolor na pewno podkreśli bardzo stonowany outfit!

    OdpowiedzUsuń
  7. kolor jak najbardziej w moim stylu :)
    Serdecznie zapraszam do mnie na bloga, na których odbywa się konkurs, do wygrania fajne upominki! http://sayyestothedressss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam taki wyraziste kolorki! piękny odcień:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię lakiery Eveline, ale tej serii jeszcze nie próbowałam:)

    OdpowiedzUsuń